Thursday, October 18, 2012

Jom LEPAK!!

Kehidupan ku memang sgt indah..fresh graduate..x kejer lg..mkn minum tido soping n jalan2..suka sgt..ni la aktiviti waktu senggang ku kalu x dok kt umh msk,kms umh,tgok tb n tido..dismping tu aku manage hidup cici yot..mklumlah..x dek kejer..aku suka gk ikut dia g wt research kt mna2 tmpt.dia kn tgh stady lg..master..aku ikut jek la..buknnya aku ade kejer pon..

Wktu ni ku pergi uitm shah alam,then trus trun kL lpk2 dgn kengkwn sekulah ku.lma x jmpa..mari kta ronggeng...Mid Valley!!




Lepak-lepak..mkn2..hi-tea..oppss wahhh...lyn movie..kerja org muda..dgn alia, miqdad and the geng..alia one of my best fren la..sgt la humble.walaupon jauh slalu dlm ingatan ku..apa yg tergigit terasa kmi slalu ade best solution to get back..thanks alia..

Rajin jugk aku ikut yot g bli buku2 dia kt kL,pot slalu kinokunia kLcc..leh g aquaria tu,leh mkn subway..lalalalaaa...



Lagi..research yot..ke JB utk even graffiti..kalu ke jB x sah x ke danga bay..msa ni g blik hari jer.JB ok..bab drive kna kjm ckit,rsanya org kt sna memang kjm2 bwk keta..contoh yg terdekat abg nizam ku.bwk keta adoi aiiiiii...kecut bontot aku,slalu aku lpk jB ni,sbb abg nizam ade sna,kalu g pon mesti riger dia la ajk lpk smpai ke pg..kerja giler smua tu.abg nizam n family memang best!! (adopted family)



Ku sgtlah enjoy dgn hidup ku saat ini..thanks yot..bg smua ni kt aku..

No comments:

Post a Comment